.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز رقابت انتخابات 90 در نوشهر

ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس نهم در نوشهر آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز ،همزمان با سراسر كشور، نام نویسی از داوطلبان نمایندگی دوره نهم مجلس شورای اسلامی صبح امروز طی مراسمی در محل مركز حوزه انتخاباتي نوشهر و چالوس مستقر در فرمانداري نوشهر و با تلاوت آیاتی از كلام الله مجید آغاز شد.

ز در اين مراسم گفت: بر اساس جدول زمان بندی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و به استناد ماده 45 قانون انتخابات مجلس، کاندیداهای انتخابات مجلس از امروز تا جمعه 9 دی فرصت دارند تا برای شرکت انتخابات اقدام به ثبت نام کنند.

محمدعلي قمي يكي از ترفندهاي دشمنان نظام را ايجاد اخلال در انتخابات نهمین دوره مجلس شوراى اسلامى در ایران اسلامى عنوان كرد و گفت: دشمنان نظام از هر فرصت و امکانى براى ضربه زدن به این نظام مقدس استفاده كرده اند و به طور قطع یکى از برنامه‏هاى مشخص آن‏ها اخلال در روند انتخابات و ایجاد اشکالات و نارسایى‏هایى در فرآیند و نتیجه انتخابات است.

وي در پايان گفت: 91 شعبه اخذ راي براي نهمين دوره انتخابات مجلس در نوشهر پيش بيني شده است و با هماهنگی و برگزاری جلسات متعدد و فعاليت كميته هاي هفتگانه در ستاد اجرايي انتخابات، آمادگی كامل براي برگزاري يك انتخابات پر شور در این شهرستان فراهم است.

مركز حوزه انتخابيه نوشهر شامل شهرهاي نوشهر ، چالوس، كلاردشت، كجور و مرزن آباد مي باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.